Like A Dream
D'Boss!

Hi I'm Haniey . I am the owner of this blog . If dah jenguk blog , FOLLOW .ThanKYU



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Put your CBOX codes here!

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Idolaa Sayaa

Assalamualaikum Semua !

Hari ini iaitu pada  7 haribulan 3 , Haniey akan update tentang IDOLA Haniey . Haniey ada banyak IDOLA akan tetapi Haniey khaskan  3 sahaja yeah . Hihi . Yang Haniey pilih ni yang hensem2 sahaja !  Tak caya erk ? Okey jom tengok ! Haniey mula daripada remaja sampai ke tua yerk .. Kih Kih !


Handsome kan ? Nama dia adalah Muhammad Azzamuddin Bin Lop Hisham . Beliau dikenali sebagai Azzam Sham sekarang ini . Beliau dikenali sebagai Azzam Sham sekarang ini . Beliau menjadi terkenal sekarang kerana beliau menjadi naib johan bagi rancangan IDOLA KECIL MUSIM 2 . Hihi . Masa tu jugak Haniey ada operations dekat lelangit . Tapi itu tidak menghalang Haniey tengok dia kat TV !

Nama beliau adalah Khairul Fahmi Che Mat . Beliau adalah pemain bola sepak kebangsaan tahu ! Posisi beliau adalah seorang KEEPER . Walaupun telah berkahwin , Apek tetap pilihan saya . Kerana permainan beliau amat saya kagumi . Muka beliau pun sangat sangat lah HANDSOME . Cair hati ini .  Haniey dah pernah jumpa dia . Best sangat dapat jumpa dia . Impian ini akhirnya dapat direalisasikan !


Mereka semua ini adalah daripada rancangan RUNNING MAN !  Kesemua mereka Haniey minat sangat2 . Setiap Jumaat Haniey tengok cerita Running Man ! Jackie Chan pun pernah jadi artis jemputan ke Running Man .  Yang Haniey minat sekali adalah baris pertama yang tengah . Nama dia adalah Yoo Jae Suk . Dia lah ketua bagi rancangan Running Man . Kepada sesiapa yang fanatik kat dia , dia akan dipanggil YUNIUNIEM ! ( Maaf kalau salah . Haniey dah tak ingat ejaan )

Itu sahaja lah IDOLA Haniey yang dapat Haniey kongsikan ! Gambar mereka ni Haniey cari yang terbaik sahaja . Untuk kepuasan korang tengok gambar dia owang ! Hak Hak !