Like A Dream
D'Boss!

Hi I'm Haniey . I am the owner of this blog . If dah jenguk blog , FOLLOW .ThanKYU



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Put your CBOX codes here!

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Kawan Datang :D

Assalamualaikum Semua !

Pada hari Sabtu , iaitu kelamarin , kawan Haniey datang rumah Haniey buat kerja sekolah . Nama kawan Haniey adalah Alisa .  Kawan Haniey datang lepas Zohor iaitu 1.40 petang . Kami pun pergi kat luar rumah lalu membuat kerja sekolah .  Dia membuat kerja Geografi yang tidak sempat dia salin . Haniey lak buat kerja Maths yang Cikgu kasi .

Haniey dengan kawan Haniey berbual tentang banyak perkara . Nak tahu ? Okey jep . Haniey cerita tentang perangai kawan Haniey . Gosip sekolah . Gosip bola . Kesimpulannya , banyak lah perkara yang Haniey bualkan dengan kawan Haniey tuu .. Best je berbual dengan dia . Tak pernah bosan langsung . Tak caya ? Meh sini berbual ngan kawan Haniey . Gerenti best woo !

Masa buat kerja sekolah , Haniey dengan Alisa pun ada jugak main dengan anak kucing rumah Haniey .  Dia asyik nak cekar orang saja . Itu sebab Haniey buat dia menikus . Ada sekali , Haniey buat dia berdiri . Lepas tu , nak tahu apa yang terjadi ? Kucing tu pun terjatuh lah . Habis gelak Haniey dengan kawan Haniey tuh . 

Tetiba je , masa Haniey dengan kawan Haniey tengah syok berbual bual sambil membuat kerja sekolah , ada seekor ular jatuh berdekatan dengan Haniey dengan kawan Haniey .   Mula2 , ingat ke ular mainan aja .  Lepas tengok kepala bergerak , Haniey terus lompat atas kerusi dan masuk dalam rumah . Fuh ! Takut weii . Ular tu boleh tahan bersarnya . Sepupu hentam banyak kali sampai patah kayu pun tak mati .

Akhir sekali ,  nenek saya ambik surat khabar dan bakar ular itu . Setelah yakin ular itu telah mati , nenek saya ambik dan buang ke dalam denai . Syukur hadrat Ilahi keluarga Haniey dan kawan Haniey selamat .